monsters inside - snow outside

Jag är så glad :D 

Igår blev jag och mamma bjudna på jättegod midda hos Adam. Sen vart det bestämt att jag skulle få sova över där också :) Så jag både somnade och vaknade vid min pojkes sida :') <3 underbart!

Vi tände nån rolig lykta som flyger iväg och är fin :)

På morgonen vaknade jag dock tidigt och försökte somna om, men det gick inte så jättebra, hamnade väl på min höjd i någon typ av dvala >< Så från 8 till 11 låg jag och försökte somna om. Typ fem i 11 viskade jag;
"Adam! Sover du?"
han typ;
"..Moäääh..." *trött*
jag;
"Kan vi inte gå upp eller nått?! Jag orkar inte sova längre!"
*suck*, åsså vände han typ på sig xD
Då kom Adams mamma in, som en räddande ängel och sa att det var frukost, så jag snodde Adams mjukisbyxor och gick upp för att äta xD haha!
Very exciting reading for you! x'D

På eftermiddan blev jag hämtad av mamma åsså for vi till mormor och morfar och sa grattis åt han på farsdan'. Dessutom blev vi ihjälproppade med fika där, som vanligt ><

Kl 5 skjutsade mamma mig till musikhögskolan eftersom att vi skulle träna för första gången med luciatåget :D Det vå SÅ MYCKET över förväntan! Så himla roligt det var!! :D:D Vi sjöng bara gamla låtar man redan kunde och just därför lät det ju så bra ;D Dessutom var alla jätteglada och engagerade! Gu så kul vi kommer att ha det känner jag :D

Efter detta gick jag till Lisa för att stämma hennes gitarr och visa upp det jag kommit på till en ny låt. Den låter lite som en blandning av S.O.A.D, Metallica och Deep Purple xD haha! Konstig blandning men ändå ;D När jag hade spelat upp min nya sak för henne började vi kolla på en av hennes låtar, "Monsters inside". Den är så sjuuuuukt bra! Och den kommer att bli vansinnigt mäktig! :'D Gah!

I morron ska vi repa inför musikalen (första genrepet) hela dagen :D = TRUMMOR HELA DAGEN :'D

En ytterligare bidragande orsak till att jag är så glad; Det är snö ute! :D

tog en massa bilder i förrgår då snön kom :)

pUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0