Party! [Pardey!]

I morron... IDAG är det skolajkmn (min katt skrev de överflödiga bokstäverna!!) hahahah! <3 Dagen börjar med dans och sen har vi ENGELSKA med allas vår Gunhild ;D

Det har varit en UNDERBAR helg! :D Tack till alla som kom på både Nils och Sarahs fest! hahah! Vilken partypingla jag är ;D Fest två kvällar i rad! haha! :D Men det är väl så lov ska vara, i guess. Fett kul har det iaf varit!


In tha kök


HAHHAAAAAAAAAAA!


Alex och "Miss Foster"

I've got a confession! Fast egt är det väl inte much of a confession, men det är jättekonstigt stört kul xD På Sarahs fest var det först lite dött, men sen kom det en massa folk och vi hade jättekul allihop, verkade det som iaf ;P Sen fanns det en pojke där med blått hår (typ barnens hus-spray) och ungefär likadan sminkning som mig (blåögon, blåmärken...) Öhm... Vi pratade och sen vill han ha mitt nummer... För att inte göra han typ ledsen (eller nått) gav jag det till honom. Han vär ändå full så jag tänkte att han antagligen skulle ha glömt mig till idag... MEN jag har fått sms av honom idag... Linnéa är vittne xD hahah! GAWD! Innan han for satte han sig på huk bredvid mig och sa; "Asså, du hade ingen pojkvän va?"
Jag bara; "Jo! Det har jag."
Han; "Ja...ha... Okej, för jag hade annars tänkt kyssa dig"

LIXOM!! WTF?! x'D

Jag vill bara säga detta då till dig Adam; Du är den finaste pojken jag har träffat, och du är allt jag kan önska mig - allt jag vill ha. Jag älskar dig! <3 Våga inte tro något annat!


Lisa - the Demon, fixar Patrik - Sweeney Todd


En av Sarahs många lovley tattooooos


Linnéa är duktig på att rita!!

Puss!!

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

naaw, haha det var ju lite kul med killen där :) och vad gulligt att din katt skrev! :D hihi. (är busig på webbdesignen och gör inte det jag ska, hehe) OCH ANDERS VAR INTE PÅSKKÄRRING :O eller vad man kan kalla det. men vi hade skitkul i lördags =D <3



sv: <3 PÅ DIG! :D

haha jamen jag ser ju det! och typsnitt har du väl bytt också? :D mycket nice iaf (Y)

2009-11-02 @ 09:11:12
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: sarah

haha, älskar att din katt skrev, fett söt :D



HAHAHA, lördag var en vild men ack så fin dag.

tolka blodfläckar i Dexter- lakanet hela natten lång och dricka varm mjölk, HAHAHAH <3

2009-11-02 @ 10:34:21
URL: http://sarahlindmark.blogspot.com
Postat av: Linnéa Burman

Oh vad roligt det var i helgen!;D kan dock inte hålla med dig om att jag är bra på att rita..



sv: men tack själv!<3

2009-11-03 @ 16:40:35
URL: http://linneaburman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0