Rolig dag väntar :)

Hejhej! Idag ska jag fara med min kusin Madelene till stan. Vi ska typ sitta och prata och ha trevligt ett tag. :) Kanske kolla på nå fina kläder eller nått också, who knows. Kul lär det då bli. Hon har så himla mycket att berätta och jag är en god lyssnare xD haha!

Ikväll blir det då klassfest! Så himla roligt alltså! Våran klass är så busig, detta blir våran andra klassfest och vi har både på vår förra - och på denna klassfest - haft 20, hemliga, olika teman som vi ska klä ut oss till :D Det blir så spännande att se vad alla är! :'D Jag ska vara..! Nej, det får ni veta i morron eller nån annan dag ;P Haha! Hoppas att det blir många bilder ikväll i alla fall :D Jag har haft lite bildtorka på sistone måste jag erkänna :/ Men det kanske bara är jag som är ledsen för det? ;D

Igår spenderades kvällen med 5 underbara tjejer; Karin, Hanna, Helena, Sofia och Alexandra :D Vi såg "New moon" och efter det gick vi på nodo och trevlades. Tyvärr for Helena hem direkt efter filmen så hon fick inte vara med och trevlas :( Sen droppade folket av eftersom och Alex, Karin och jag fick sjuts med Hanna. Nu vart det många namn här ;P Vi fick iaf skjuks hem till Alex och där trevlades Karin, hon och jag ett tag. Dock somnade jag efter några timmars skratt och låg humor. Sen kom Karins pappa och jag fick skjuts hem med dem.
         Lång men rolig kväll som slutade i min säng runt 02.30. ;D

Vill folket kanske ha en liten filmredogörelse då?
Filmen "New moon" var en riktigt sevärd film och man känner igen sig i rollerna från den förra, det är alltså ingen som har förändrats väldigt mycket. FÖRUTOM JACOB! Jag blir så arg! Han var så söt i början av filmen, med sitt långa, fina, svarta hår. ÅSSÅ KLIPPER HAN AV DET?! VAD är det för sätt?! x'D Jah. Nejmen förutom detta var filmen halt klart sevärd ;)



Nu ska jag göra mig klar för stan :)

pUSS

Kommentarer
Postat av: Linda Hurtig

Ledsen Linnéa, men han såg bättre ut när han klippte av håret ;);)

2009-11-25 @ 18:54:15
URL: http://lindahurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0