So tired

Jag vill typ bara gå å sova eller... göra något kul just nu. :P
Jag har just läst lite i "Män som hatar kvinnor", har förövrigt redovisning på den i morron MEN jag har bara tre kapitel kvar, så om jag skummar lite borde jag hinna, vilket vore AWESOME! :D Jag har aldrig någonsin, vad jag kan minnas, läst ut en bok till en redovisning xD haha!
 
Idag repade vi inför musikalen och jag blir typ bara sämre och sämre på trummor... >< typ otajt, sackar, klarar inte synkoperna, missar slag osv. Jag hoppas att det bara är en lite svacka och att jag kommer att ta igen det med stormsteg senare.. Jag VILL INTE förstöra musikalen lixom... ;S

Kl 15.30 befann jag och 8 andra flickor oss på Piteå-Tidningen och blev fotade för Lucia. Dessvärre har mitt smink smitit och är numera spårlöst försvunnet, så jag såg hemsk ut och snart kommer varenda kotte i hela piteå att se min fula nuna glo på dem så fort de öppnar tidningen. DIE! tycker vi om det :) Vi fick inte ens se på bilderna de tog så man kommer väl antagligen att se ut som ett annat freak... som vanligt -.-' Nej, jag är inte gjord för att finnas med på bilder av något slag, och det står jag fast vid!



I helgen tror jag att jag ska på kalas hos Natta. Vi får se hur det löser sig med skjuts, men förhoppningsvis blir det bra ;)

pUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0