Som sagt...

pt suger.

Nu ska jag försöka fatta lite hur man ska göra på våra novllanalys ><


Onsdagar är fruktansvärt sega. Bara så ni vet ;P Speciellt då man kommer för att repa och det är inställt, sen kör, mentor, lunch, abetsmiljö OCH idrott. Trött blir man då. Dessutom cp:ar sig mitt knä! :O Det är nått jättekonstigt med det och det hände efter idrotten. Det känns typ som om det är svullet I knät ;S Knäppt. Jag vet inte vad det är ;S Det är som styvt precis på leden och jag kan verkligen inte komma på att jag har gjort något ovanligt eller dåligt för knät ;S Jaja, det går över :)



På fredag ska jag på bio med Karin, Helena, Hanna och Alex mest troligt :D Tihi! Så roligt det blir! Vi ska se New moon ;D

pUSS

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

åh, en glass?! :D btw får vi väl jobba på novellanalysen imorgon? jag och patrik ska också på bio då ju ;D men vi ska se 2012.



sv: hahahaha men lol xD ja det vore ju lite udda!

2009-11-18 @ 22:25:34
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: frida

haha ja jag vet! Man blir så glad då! ;)

Jag älskar när jag är positiv och motiverad, positiv är jag ganska ofta nu för tiden faktiskt! :D

2009-11-18 @ 22:29:19
URL: http://fridaarosengren.blogg.se/
Postat av: frida

haha ja jag vet! Man blir så glad då! ;)

Jag älskar när jag är positiv och motiverad, positiv är jag ganska ofta nu för tiden faktiskt! :D

2009-11-18 @ 22:29:32
URL: http://fridaarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0