Då var man förkyld då ;D

Joh! Nu är jag förkyld... kände av lite redan i morse men det har nog blivit värre pga den jädra estetdagen som hålls årligen oberoende vädret! >< haha! Idag var det ju inte jättefint väder vill jag påstå, vilket ledde till DYNGSURA skor eftersom de har hål under sig ;P

- Kan någon förklara för mig hur detta gick till? xP -

Efter att alla stationer var gjorda vid norrstrandlogen fick vi gå tillbaka till skolan för att äta... Jag, Maja, Dolme och Sara gick på ica och köpte onyttigheter till filmen vi skulle se kl ett :D

Vi såg då alltså "Hairspray" och jag var precis lika glad efter att ha sett den denna gång, som efter första :D

Nu sitter jag och typ knarkar papper >< Min näsa kommer att bli röd...

En rolig sak! :D Jag har gjort ett quiz på facebook :D Då vet ni!

Pusshejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0