FF! (Finally Friday)

Hejsan =) Idag har vi börjat repa låtar inför musikalen :D:D:D Det gick ändå ganska bra... och jag tror anda att det kommer att lösa sig god hyffsat med trummorna ;P Det är bara att öva!! Jag SKA klara det!

Efter skolan gick jag och Lisa iväg på stan och fikade lite på Krokodil, samtidigt som vi gjorde världen en god gärning genom att köpa "fairtrade"-märkt cola! ^^ Medan vi satt där inne i värmen började det regna ute, så det blev jättekallt och äckligt när vi kom ut x( Sen gick vi omkring och kollade på en massa fina saker och Lisa köpte en piercing :)



Snart kommer mamma hem åsså ska jag färga hennes hår... Får hoppas att det blir bra =) Hon får iaf bort sina "gråa" hår som hon typ skäms över >< Jag tycker då att det är lite snyggt med silverslingor :D Menmen.,.. inte hon, så! Senare ikväll blir det mys :D tihi! ROOOLIGT!

Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0