Fredag

Hejsan... Nu är jag såhär lagomt patetisk >< jag är trött, småhungrig och deppad helt utan anledning xP Egt är det nog bra att jag är det >< It'S a good sign (Y) jah... Iaf så vill jag då bara hem just nu men mamma kan inte hämta mig förän typ... runt tre... så jag får sitta här ett tag till.  
Hmm... framöver lär jag bli av med mitt skåp... IGEN för att någon annan ska ha det. Sen kommer jag att sabba musikalen för det är en massa svåra saker jag aldrig kommer att klara hur mycket jag än övar >< Åsså har jag insett jag är är för dålig för att nånsin få bli trummis. Jag ar sagt typ tusen gånger ÖVERALLT att det bara är att höra av sig om de vill ha en trummis men ingen har gjort det och band bland de jag känner har startats upp ändå...
OM NÅGON KÄNNER SIG TRÄFFAD SÅ TA INTE ÅT ER!! FÖR JUST NU ÄR JAG BARA KNÄPP OCH TRAGISK OCH BORDE SOVA! ><

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Nu börjar du bli lik hanna...förlåt mig hit och dit!! Vem fan bryr sig?? Om du blir sårad av någon handling(elller inte handling!) SÅ SKA DE VÄL VETA OM DET?? Jag tycker det är sköööööööööönt att du säger till om hur det känns och jag tycker inte alls du ska trycka bort dina känslor för att vara rädd för vad anadra ska tro! du är mänsklig och min vän.!! PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0