Jag ÄLSKAR att dansa!!

Musik och Dans! Kan det bli bättre än så? Det var så sjukt roligt idag på dansen! GAAH! :'D Åsså när man fattar saker också! Typ bästa sättet i världen att träna på! <3 ´GAAH! <3<3

Dagen:
Skjuts med pappa till skolan
Öva på sånglåxan
Ljudteknik
GeMu
Lunch
Sång
Skolfoto
Dans
Midda på Subland med Lisa
Rockgrupp
Planering för återsamlingsläger
Klaga på/laga mina skor (provicoriskt)
Kör
Hem
Kaffe
Dator


Jah barn, det var dagen idag =) hmm... Jo! Mina skor får nog gå i pension från och med idag:
 <3

byebye!


Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: haha JAAA :D visst är han!

2009-09-22 @ 22:44:52
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Har du insett det först nu ?

Jag har vetat att dans äger och är bästa träningen LÄNGE ju :D PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0