Vad i hela..?!

Idag fick vi veta rollerna till musikalen v 8. JAG ska spela TRUMMOR!!!!!!!!! JAG?! Hur tänkte lärarna nu om jag får fråga..? Visst är det väl kanske kul... MEN jag litar inte på mig själv, att jag kommer att klara av det... ;S Så just nu vet jag som inte om jag borde skratta eller gråta >< Det känns så dumt... Jag ska liksom spela med Daniel, (han kan typ ALLA instrument till 100%, plus att han tar trumlektioner också). Sen vet jag inte vad Edith ska göra ;S Hon ska ju tydligen vara SVINIGT bra på trummor... Och Kajsa och Andy..? HALLÅ?! Kommer jag där som nån jäkla wannabe-noob och sätter mig bakom trummorna... typ:

"Ulla...bella..ull..ull...ulla..bell... Nej... nu b-blev det fel..."

"LÅTEN GÅR I 6/8 FÖR SJUTTONDE GÅNGEN!!"

"Ja...ha... öhhm... Ulla...Bella EEEE-gon"

Varför valde de MIG när det finns MINST 4 stycken människor som är typ HUNDA MILJARDER GÅNGER SÅ BRA SOM MIG?!
SUCK >< Jag kommer att förstöra hela musikalen...



Bajshejs ;S

Kommentarer
Postat av: Dolme

Inga sånna där fasoner Linnea ^^ Dom valde dig för att du är bra jö :D

2009-09-04 @ 13:51:14
Postat av: Julle

Äh, det kommer gå bra^^ Du har ju också skillz ;)

2009-09-08 @ 18:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0