Fully Alive

Tjo, tro det eller ej men jag är faktiskt... (rubriken). Blir så sällan uppdaterat här så man skulle ju kunna tro raka motsatsen.
Har varit så fullt upp. På PDOL drev Kajsa, Miriam, Alfred och jag ett café vid upSwedenscenen (garagescenen, GARAGET). Det gick ändå fint faktiskt. Min klänning blev klar att användas till PDOL. Helt okej vart den ändå.

Har varit så sjukt duktig de senaste dagarna. Jag har typ diskat... öhm. That's kinda it... Men ändå ;P
Igår fick jag dock världens ryck. Jag lagade mat (plättar), diskade, torkade spis och diskbänk, bäddade rent i sängen, dammsög mitt rum och riggade om mitt trumset.>YEY! Dessutom försökte jag med att hänga upp en tavla för SJUTTIOHUNDRAFTYTIOTUSENDEELFTE gången... typ. Den föll ner i morse när jag låg i sängen.

Så fort nu mamma har gjort sig klar ska vi fara på JYSK och köpa en skohylla! Den är behövd och efterlängtad, iaf av mig. Jag bara "MAMMA, vi behöver en skohylla!" Hon typ; "Jaså? Vaddådå..?"   Weeeeeeeeeeeeeeeeeeell.

Idag, eller för några dagar sen drar/drog nästan alla mina vänner till stockholm och underbara Sonisphere. Själv blir jag kvar i Piteå. Skulle ju ha följt men jag fick som inte tag i någon biljett i tid och när det plötsligt finns en VÄLDIGT tillgänglig har jag och Alex redan bestämt att vi ska campa och leva hippieliv på pottan denna helg... trodde jag iaf. För det verkar nämligen inte bli så nu, för tydligen ska typ halva stockholm, som Alex känner, upp hit JUST i helgen. Så jag får väl bli en tragisk människa som sitter och pillar mig mellan tårna eller något... Nej, kanske får ta igen en del trumspel istället. He lååt kul! :)

pUSS


Kommentarer
Postat av: Böna

Haha, jag hade velat se din min när tavlan frmla ner!!XD Tycker synd om dig^^ hm, nåt borde det väl finnas att göra? Du kan ju alltid komma och pilla dig mellan tårna med mig^^

Puss!

2010-08-09 @ 19:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0