höstmys

tjenare! Snart läggdags. Tänkte bara uppdatera lite. Adam sov hos mig inatt och jag fick min nattpromenad som jag så länge längtat efter. Det är så härligt ute nu. Varmt och mörkt, precis som om man vore utomlands... kanske aningen kallare men helt okej!

Jag har varit på avskedsfest/mys hos Carolina och Luffe (hennes katt) som nu ska flytta. Katten ska bo kvar hos hennes föräldrar medan hon själv far till N.Y hela resten av året låter det som. Tråkigt att hon försvinner, men förhoppningsvis kommer hon väl tillbaka när on har tänkt.
Vi satt iaf på hennes uteplats på en filt och umgicks. Jag var dock den enda plutten in sällskapet, alla andra går på eller har gått ut musikhögskolan, ett sällskap jag trivs i, MASSOR! :D Vi spelade gitarr och en massa improviserade rytminstrument såsom en ugnsplåt, en risburk och en glasflaska, svände skönt ;D När mörkret föll på tände vi ljus där vi satt ute på en filt. Så sjukt mysigt! :)



Nu ska jag börja göra mig färdig för soven. Skönt!

pUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0