SPA-kväll

Tjeeena!

Igår bestamde jag och Julia att vi skulle fara iväg och köpa lite nya skolgrejer. Skolan börjar ju trots allt om en vecka om nu någon hade glömt det ;P Vi cyklade iaf iväg på Dollar Store, Willys och ÖoB. På den sistnämda affären kom vi på bästa idéen, "Vi har en SPA-kväll" och så blev det. Vi köpte varsin ansiktsmask och Julia köpte en burk med hårinpackning.

På kvällen for jag först förbi Julia för att hjälpa henne med att bära saker till Linus (det är han som har lyxrelaxavdelningen... saken).

Såhär såg vårat SPA-schema ut:

- Duscha (utan balsam)
- Bastu + DRICKA VATTEN
- Hårinpackning + bastu
- Skölja ur inpackning
- Body scrub
- Duscha
- Ansiktsmask, medan den verkade skar vi upp...
- FRUKTSALLAD och jag prövade att tillverka honung & sesam bars... Det vart inte helt lyckat för ögat men gott smakade det i alla fall!
- skölja av ansiktsmask
- Spola upp fotbad med fotsalt

Sedan satte vi oss i varsin stol i Linus relaxavdelning och tittade på någon Sylvester Stallone-film som gick på TV medan vi åt fruktsallad, honung & sesam KLADD och drack vatten. HUR GÖTT SOM HELST!



Nu ska jag gå och göra mig klar för denhär dagen. Ska till pappa ikväll så jag ska packa lite grejs och så...

pUSS

Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: hahaha eller HUR :D han är så retard <3

2010-08-17 @ 23:29:14
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0