Todays'

Tjolahopp!

Idag klev jag upp kl 06.00! DET är galet för att vara sommarlov! Anledningen till detta var att jag skulle följa med Karin till stan. Lite omväg för dem men de sa att det var okej! Hon, Alex och Helena skulle nämligen fara på "Risk 1":an, inför körkortet alltså, så nu sitter jag hos mamma och lyssnar på bandit - typ världens bästa kanal, har alltid på den hos pappa :)

Nu ska jag iaf ta och gå iväg till djupviks hade jag tänkt... så jag får lite trumspel gjort medan jag ändå bara väntar på att flickorna ska bli klara :) Jo, för vi ska nämligen på stan och Hanna kommer mest troligt också och är med då! :) RÅOWLIGTH!
 
Jag städade i mitt rum hos pappa i förrgår/igår... Lite lådor och sånt. då hittade jag 5oo KR från min 15årsdag... och det ÄGDE massor. Jag har ju varit skyldig folk en massa pengar. (Pappa 500 kr och han som mixade våra låtar, 200 kr.) Och sen hittade jag dendär femhundringen.jag tycker att det var tillräckligt med nödsituation för att få använda den idag faktiskt :) hehe!

pUSS


Kommentarer
Postat av: Sara B

Det var en väldans skillnad på blogguppdatering än de övriga sommarlovsdagarna! XD Det låter som du har haft en ättehärlig sommar!! :) Ses i skolan!

2010-08-22 @ 23:49:46
URL: http://makeitworthit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0