Double Nature

Tjåå! Sitter och lyssnar på Mustasch - Double Nature, för tillfället :P Jag och Lisa åkte buss hem från Luleå för ett tag sen :)
Det var en rättså trevlig fest igår. Det var bara lite för ofulla människor xD haha! De vågade eller orkade inte komma upp och dansa... Eller... tja, somliga var för ofulla och andra var FÖR fulla. Nämner inga namn. Men vi vart iaf några på dansgolvet (Y) :D



Fler b-ilder togs under kvällens gång. Men alla får inte visas, tydligen ;D 

Ikweell blir det gospelkör och sen ska jag antagligen med Frida till Christinaskolan och fixa lite bus! ;D tihi! Tror det blir bra!

I morron blir det en LÅÅÅNG dag. Vi börjar kl 8.1o med vanliga lektioner. Kl 13.oo ska vi börja med musikalrep och kör det resten av dagen fram till kl 19.oo! 8.1o - 19.oo TjoW! Sen är vi alla trötta barn xP Men jag tror ändå att det blir sjukt kul! DET ÄR FÖRFASEN BARA 3 DAGAR KVAR TILL MUSIKALPREMIÄREN :'D

Jaja... Nu ska jag väl gå och öva lite drums ;P Måste ju vara i form till i morron xP haha!

pUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0