Går- och morgondagen

Igår var det utbildningsmässa på Nolia och typ hela världen var där ><



Jag och Sofia gjorde egna "knappar"/pins.. eller vad det då heter och sen målade vi på Kaftanen som skulle ges till Tomas DiLeva :P Den vart ju fin typ. Förutom detta plockade jag på mig ohälsosamt mycket godis.

Sen rockade jag och Frida (mest Frida) Christinaskolans laptop med Cubase. Jag fattar inget fortfarande, utan gör bara som jag bli tillsagd... Iaf kommer detta att bli skitbra.. eller dåligt... >< Men kul lär det väl ändå bli och det är ju huvudsaken.



I morron ska vi repa musikal HELA jädra dagen. Hoppas verkligen att jag är på humör då eftersom passet är mellan 08.00-16.00 (Y)

pUSS

Kommentarer
Postat av: s i m o n e

vad har ni för musikal? :)

2010-02-18 @ 09:48:31
URL: http://siimson.blogg.se/
Postat av: s i m o n e

sv:okej ;) vad kul ^^ vi i 9:or håller på att sätta upp en egen version av Grease :)vet inte om du har råkat läsa det på bloggen men men (:

men iaf så går jag på Älvåkraskolan i Älvsbyn :P

2010-02-19 @ 11:53:20
URL: http://siimson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0