I call it tired Monday

Jag var så TRÖTT i morse. Ville verkligen inte gå upp, men jag tog mod till mig och gjorde det iaf ;P Engelskan tar verkligen emot, jag kan allvarligt inte vara seriös i mer än typ... en halvtimma! Och dagen idag har verkligen inte varit en seriös dag heller >< haha! Jag och Lisa har betett oss som typ knäppa... jag-vet-inte-vad-och-vill-inte-heller-veta..!
Till lunch idag åt vi iaf kaninmat, och det var jättegott :D (kaninmat=vegitarianmat) Typ morotsplättar och nått tzatsiki-liknande (Y) Sen pluggade vi KuHi, gjorde provet och åkte buss hem till mig. :)

Lisa kan inte snyta sig, bara så ni vet! Det låter "pppp... TIHIHIHIHI! ppppp! Tihihihihihih!!" x'D Ja, det hade vi väl gode roligt åt iaf :'D

a Well a well a well a oh!

Ikväll blir det då dans som vanligt (Y) Är dock trött som ett gnubarn nu, men det brukar lösa sig när man kommer igång (Y), borde öve lite trummor nu snart också, as usual ;D

pUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0