Kladdkaka + Loka

Today must be my fattyday!

Nu ska jag inte bli en tragisk fjortisbloggare som skrivet ALLT de äter men iaf... Jag har köpt godis idag och nu äter jag kladdkaka... Men jag skyller på att det är kallt ute och man behöver energin (Y) Då känns det bättre xD Dessutom är MIN kladdkaka inte HELT jätteonyttig (A)

Recepy;

- 1 ägg
- knappt 1,5 dl strösocker
- Drygt 2 msk Cacao
- en LIIIIIIIIITEN klick med smör (typ en msk...)


Micro 2 min, KLAR!


Tihi :D

Idag hade vi GENREP med publik för musikalen :D HAHA! Omg så kul det var och det gick tillochmed ganska bra. Inte jättebra eftersom jag gjorde fel typ tusen gånger på alla låtar, men det var så små fel att jag inte tror att någon i publiken märkte så mycket xP haha! I morron ska jag dock ÄGA! *HOST*...! Men... typ ;D

Några söta bilder från dagen!


Sen fick jag VÄRLDENS varckraste bild av Sarah x') Den ska jag ta fram när jag saknar henne under hennes fem veckor långa vistelse i Thailand


pUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0