Snöööö :D

Jag har som glömt hur kul snö en vacker vinterdag egentligen är! Dagens gympa öppnade mina ögon igen!
Vi fick välja mellan att vara inne och typ... Vet inte... Eller att vara ute i snön och leka - spela brännboll och jag gick ut!
Först av allt klättrade jag och Frida upp på en JÄTTEHÖG snöhög precis utanför skolan och strax efter kom Sara upp också. Sen hoppade vi ner i PUDERSNÖN! Både Sara och jag fastnade så bara huvudet stack upp ur snön! SÅ HIMLA KUL! x'D
Sen klättrade Adam upp och hoppade ner. Han var snäppet värre än oss. Det enda som stack upp av honom var hans händer! x'D hahahahhaha! Åh så kul det var! :'D



Jaja, ikväll kanske jag ska vara med Lisa. Får se hur det blir med den saken. Annars borde jag plugga lite KuHi för vi har prov nästa vecka ;S huhu!

Ha en trevlig kväll :)

pUSS

Kommentarer
Postat av: s i m o n e

huuu hur kan du gilla snön? :P

2010-02-04 @ 21:14:06
URL: http://siimson.blogg.se/
Postat av: Böna

DAhahahahah! Jag hade också velat hoppa i snön!!XD Så himla kul att sjunka ner så dena mkt!!!^^

2010-02-05 @ 19:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0