The Body Of Death Of The Man With The Body Of Death

HAHAHA! Ååh <3 Älskar konstiga band! Mr Bungle, Pinkly Smooth... <3 Okej... typ dem jag känner till, BUT I LOVE them. Soad kan också få ingå i den "Konstiga kategorin"... :)

Idag ska jag lyssna på Adam, Hannes, Josh och Nasco när de repar :) Blir nog trevligt :D Jag gillar att umgås med pojkar!

Sen ska jag förlja hem med Adam, blir väl lite myskväll antar jag :) <3 I förrgår var det 1 år och 10 månaders-dag! Så sjukt fort tiden går ibland! <3

Okej... Busade som vanlig med mina naglar; Here it comes!



Plus ny bakgrundbild! Rosorna jag fick av Alex efter musikalen :')


Här kommer också några frisyrer som jag planerade att använda på
musikalen. Blev alla förutom den med tre st "rullar" :)

                   
                                                
                   


Okej... snart slut på bildvisningen xP LUGN!
Ska bara visa att jag var så himla kreativ åt det musikaliska hållet igår. Skrev ett litet stycke :D Inte komplicerat... Men lite coolt att säga att man har skrivit ett pianostycke ;D ERKÄNN!


pUSS

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, så kan de vara! XD Vad duktig du varit då!! :):)

2010-02-28 @ 17:29:44
URL: http://makeitworthit.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

vad är det för slags stycke då? :D



sv: oooh, jo men why not! ;D

2010-03-01 @ 12:43:00
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: Sofia

1. du borde ha sånt där coolt hår oftare :D!!!!

2. det är FRUKTANSVÄRT awesome att skrivit pianostycken ;)

3. vill du följa och bada på onsdag ^^?? PLZ!!

2010-03-01 @ 16:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0