Trött som ett as****

... eller nått i den stilen!

Det känns som att jättemycket har hunnit hända idag :O Tja... Började iaf halv elva så jag gick till skolan och träffade Johan efter vägen, så vi gick sista biten tillsammans (Y)
På matten fattade jag nästan vad vi gjorde.
På lunchen gick jag och Lisa och åt på Viking ;D
På Svenskan lyssnade vi på visor av Bellman
Efter skolan sprang jag och Lisa en snabbis på stan och fixade lite grejs, sen tog vi en buss hem till henne.
Hos Lisa BUSADE vi...


...och såg den tragiskt illa-till-mods-bringande gamla uppsättningen av Hairspray (från -88 typ..) Den var helt enkelt inte mysig ;S Vi kommer så fetäga den trots att det är jag på trummor xP
Sen for jag hem, åt - Mamma och jag hämtade upp Lisa och Jocke. Sen for vi till upSweden och blev avlämnade för att repa. (Y)
DET ÄR SÅ SJUKT KUL att repa nu! Det enda som saknas är en Sarah :( Men hon kommer ju att vara med på spelningen i morron så det är chillipilli! :D

This will be my outfit for tomorrow night! (Y) or (N)? :)


FÖRRESTEN! Heter det verkligen såhär? ;S

Liksom... "Omtycktaste"? ;S Heter det inte "mest omtyckta"? x'D

Jaja, det var iaf dagens bekymmer! Önska oss lycka till i morron :D

pUSS


Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

haha sant, heter det SÅ?! och iiih vad fint håret blev :D jag är ju inte lika vacker. och ser ju snyggt ut med armarna ;D



sv: HAHAHA, men oj så glad jag blir :D för att du blev glad! vet inte hur man kan bli glad av en sån läskig sak framför webcamen, menmen ;D

2010-02-05 @ 08:08:47
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: s i m o n e

haha vilken fail på paketet XD

2010-02-07 @ 18:26:03
URL: http://siimson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

så fin :D...eller inte fin....snygg....cool...rockig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0