Vilken helg...

... och den är inte slut än!

Fredag 13.50 begav Lisa, Jocke och jag oss med buss mot Överkalix i ovisshet om vi skulle byta buss i luleå eller inte :P Men det löste sig iaf och vi böt buss... Kul att veta ens ><

När vi kom fram satt vi och knäppade oss på busstationen tills Linnéa, Kajsa och Sarah kom in... Fast vi var nog lite knäppa då med, men sen kom Robert (Wild Cats) och då skärpte vi oss... nästan ;D Sen visade han vägen till replokalen som vi skulle sova i och vi fick lämna våra grejer där. SJUKT FINT STÄLLE, UNDERBARA TRUMMOR! :'D

Spelningen på kvällen var jättekul och vi körde Sarahs nya låt "12". Sen var det typ massor med folk som sa att vi typ var bra och så :D haha! Ååh det är så kul att höra sånt x)
När alla band hade spelat vill jag jamma... Så jag satte mig vid trumsetet på scenen och började slå lite och då kom det folk :D Så jag fick mig ett litet jammmmmm (Y)

"Hemma" i replokalen hittade jag och Kajsa vår stora kärlek. Ett JÄTTEFINT trumset <3 Det var hur underbart ljud som helst på det och dubbelpedalen var så SJUKT skön! Den gjorde BARA som man ville :'D Så nu funderar vi typ nästa halvseriöst på att flytta dit xD haha! Nejmen jag skulle typ kunna göra det!  ÖVERKALIX <3

Jag har blivit dålig på att ta bilder... Har inte tagit några alls på typ... nån vecka!

På morgonen vaknade vi runt 9 och åt frukost som de extremt omtänksamma och snälla överkalixarna hade köpt åt oss! Öhm... jag och Kajsa skulle då koka vatten i en kaffebryggare... DET var ett äventyr för sig x'D

Bussen avgick från busstation i Övekalix kl 11.00 så Jocke, Lisa och jag gick dit i det vackra, soliga vädret <3

När vi kom fram till Luleå gick vi till Kulturens hus för att lyssna på "Braincübe" som idag hade sin första spelning någonsin (på lördagsrock). DE VAR EPISKA!
Efter dem kom det dock ett band som har mosat min hjärna >< Det kanske ni också märker på det jag skriver.

Uhm. Nu ska jag gå och duscha och sen ska jag och mamma fara och äta skräpmat (Y)
Sen ikväll ska jag nog vara med Adam. Om han har tid för mig vill säga ;P

pUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0