We are the Rockstars for real ;D

Hehe! Det är väl i alla fall så man ska tänka för att ta soig nånvart här i världen, right? ;D Jag har förresten ändå börjat trivas med att spela synt, det är inte så farligt - men självklart är det ju ändå trummorna som fyller mitt hjärtas musikaliska del.

Anyway! Vi hade ju spelning igår i Haparanda och det gick typ asbra! Jag har aldrig känt att det någonsin gått så bra på en spelning förr och jag var inte den enda i bandet som tyckte det heller, nej alla var helnöjda! :D Dessutom var publiken fetpå! Det var typ två killar/män som kom fram precis till scenen och headbangade med oss :'D YAY! Sånt är verkligen underbart! Nej alltså jag gillar Haparandas spellokal since it has NO chairs, och det betyder att folket faktiskt MÅSTE stå vilket gör att man blir så fett mycket mer taggad! :D I LIKE!



Först hade vi tänkt tränga ihop oss 5 pers i Linnéas lilla bil, men då tyckte Jockes mamma uppenbarligen synd om oss så vi fick låna deras Toyota-nånting-kombi (Y) Så det blev jättebra plats i bilen och det var riktigt trevlig bilfärd (Y) Linnéa är dock våran hjältinna eftersom att hon både hittade OCH höll sig vaken båda vägarna - speciellt hemvägen! Jag somnade. Sarah ska också ha en eloge för att hon höll sig vaken hela vägen hem tillsammans med Linnéa! Ni är så bra allihop! :'D

Håller på att ladda upp våra video-bandbloggar som vi gjorde efter vägen (Y) De är så fina och seriösa och kommer även att finnas på våran myspaceblogg.




Ikweell ska jag vara med Lisa och Sarah och mysa, jag tror det blir asbra! Vi ska väl flåda och se film I suppose. Mina fina flikkor!

Adam, fastän jag är inte har varit med dig på jättelänge så vet du väl att jag älskar dig ändå? <3

pUSS


Kommentarer
Postat av: s i m o n e

sv; hah okej, men ja håller med att man blir lycklig av att repa :P särskilt när det går skitbra ;D

men vad kul att de gick bra på eran spelning ;P

2010-02-07 @ 00:29:23
URL: http://siimson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0