You can't stop the beat!

Låtarna susar omkring i skallen på mig och jag önskar så mycket att vi hade fler föreställningar framför oss, men icke. Jag skulle så gärna vilja göra en ännu bättre show med RÄTT tempon på låtarna -.-' Har just lyssnat på de låtar som mamma filmade igår på SISTA FÖRESTÄLLNINGEN och de går typ dubbelt så fort som de ska. Stackars sångare xD Inte lätt med en störd trummis som vill spela allt i 230 bpm och hoppar över vissa 16-delar >< ojoj... Jaja, alla som såg musikalen verkade då tycka att det var riktigt bra :)

JAG VILL FORTSÄTTA :'''C Det är allvarligt en av de roligaste sakerna jag har gjort i mitt liv <3



I morse fick jag sms från Telia (hatar att få sms från dem... Det är antingen påminnelser att betala in, reklam eller så är det saker man redan vet)... Hur som helst så stod det att mina fria sms är slut nu... skulle ha fyllt på igårkväll men jag var ju lite busy så att säga. Så nu ska jag väl försöka pallra mig iväg till konsum för att köpa ett refill. Kan inte leva utan gratis sms xD haha! Jag är ju störd...

pUSS

Kommentarer
Postat av: Sara

Vill ha mer musikal och drömmer om en turné!!! :):):)

2010-02-27 @ 23:18:47
URL: http://makeitworthit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0