And it starts over again

                 Historiens längsta blogginlägg...
                                                              på denna blogg:

Första skoldagen detta år, avklarad. Det gick dessvärre inte lika bra att somna igår som planerat. Jag gick och la mig typ runt oo.2o vilket jag ser som en relativt okej tid, MEN så fort jag la åt vindsluckorna började jag tänka... >< Inte världens vanligaste åkomma, men så var det iaf, precis just då också! Så då kunde jag inte somna fastän jag försökte på alla sätt att koppla bort min, annars så tröga, hjärna. MEN ICKE! Den var emot mig! Så jag låg och vred på mig i otaliga minuter för att till slut bli tvungen att skriva upp några av de mer västentliga tankarna i mobilen. Sista gången jag då kollade på klockan visade den o1.18 så jag antar att jag somnade runt o1.3o eller något.

Eftersom att det var första skoldagen efter ett lov ville jag vara säker på att jag VERKLIGEN vaknade så jag hade ställt TRE olika larm. Det första kl o6.oo, andra o6.o4, tredje o6.3o (varje larm har dessutom automatisk snooze på 9 minuter). När första larmet ljöd vaknade jag direkt och mitt hjärta bultade som att jag skulle få en hjärtattack förr eller senare, det kändes som att jag hade haft magsår i flera år och... jag vare helt enkelt SJUKT stressad - vilket var det absolut sista jag skulle behöva vara, men försök säga sånt till din hjärna (den lyssnar aldrig). Hur som helst bestämde jag mig för att gåra ett försök i att lugna ner mig innan jag stressade upp vilket jag faktiskt nästan lyckades med, inte så pass bra att jag somnade om men ändå tillräckligt för att få bort den mesta stressen. Lite senare klev jag upp, åt frukost, gjorde mig klar och vandrade sedan iväg mot Christinaskolan där jag ju har dans varje måndagmorgon.

NU ÄR DET LAGOMT TRÅKIGT VA?
Har inte skrivit såhär mycket i ett inlägg... typ någonsin!

När vi hade slutat vet jag inte riktigt vart min hjärna försvann. Jag släpade fötterna genom Ymer samtidigt som jag lät konstigt, ask Magda. Sen kom jag på att jag borde betala tillbaka tian som jag lånade av Jeff innan jul för att åka buss, men då ville han ha en busskompis och erbjöd sig att BJUDA mig på en resa. Inte helt fel ;D haha! Tacktack!

Helgen har iaf varit rolig! Las Vegas-tjejkvällen vart över förväntan, det var riktigt kul och jag hittade tillochmed relativt bra kläder! :D



Hela min söndag spendardes på Storstrand där det var sista dagen på en konferens med bl a Roger Larsson och Krister Renard. Det var riktigt bra och jag kände verkligen närvaro på ett sätt jag aldrig känt förr! Danne hade också kommit upp till Piteå för att lyssna på Krister och vara ljudtekniker till mötena så vi (mamma, han och jag) satt länge och pratade om MÅÅÅNGA saker, men det var roligt :)

Tillbaka till dagen: Vi har ju ny engelskalärare och jag tror att jag kommer att kunna överleva med henne faktiskt! :)

pUSS

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: Jaa eller hur :D kan bara hålla med!!

2010-01-12 @ 15:18:15
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: s i m o n e

sv; det heter 7 Age Of Days ;D haha jag vet att det e lite 3 days of grace inspirerat :P´men vi har nyss börjat spela men vi ska väl spela nåt inom metal genren ^^

2010-01-18 @ 08:25:14
URL: http://siimson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0