Come back again, it's almost easy

Kom på mig själv med att sitta och återskapa "Gunslinger" i skallen medan jag kollade på bilder, så jag bestämde mig för att istället sätta på låten på riktigt... SJUKT underbar! Lyssnade nyss på "Almost Easy" som ni antagligen kunde lista ut :P

Hm, kort då; Nyår var det bästa hittills!



Dagen efter nyår - The Rev minnesstund. Varade från ca 21.00 till 06.30 x'D Då var man minsann trött, men det var fett värt det! The Rev <3


                                 Jimmy Sullivan

Lyssnar just nu på typ allt Avenged Sevenfold har gjort :P Spotify ftw! Ska dock försöka att inte fastna här alltför länge eftersom att jag och mamma ska på husvisning i morron :D och innan dess (Db, huhuhu) ska vi hinna förbi RAMUS och partilagret. Idag sov jag till tre, ovanligt för att vara mig, men i morron blir det som sagt andra bullar! ;D

pUSS

Kommentarer
Postat av: Dennis

the rev kväll(y)



sv: Näej jag vettefan när jag ska komma över det heller ._.

Det var... typ så han såg ut nu innan han dog tror jag.. Bilderna var i alla fall upplagda nyligt, och vi var arga som fan på att han såg ut som en luffare..

Nu får han fan se ut som han vill bara han inte skulle vara död ;(

2010-01-04 @ 13:28:32
URL: http://denniswesterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0