Dagen efter kvällen före

Hej. Jag har ont i min nacke ;D höhö! Inte riktigt lika ont som förra veckan dock, men tillräckligt för att BORDA LÄRA SIG HEADBANGA RÄTT! Hmm... undrar om det finns kurser för sånt... får väl googla eller nått >< Hur som helst är vi Pitebor (åtminstone) norrbottens bästa publik, speciellt om man har isbryraren Kajsa med sig.
På scen säger sångaren i "Neverend" (som förövrigt chockade mig REJÄLT igår);
"Är det någon som törs komma fram? Någon..?"
Kajsa går fram.
"Kom igen nu, nån mer?!"
Braincübarna och jag reser oss upp och går fram till scenen där vi sedan står och headbangar typ hela sista låten de spelade + under tiden sista bandet spelade.
FASEN vad vi är bra publik! Och det borde finnas fler Kajsor i världen!

Sarah fotade oss medan vi var galenskapare;



På kvällen vankades fest hos Linnéa B som också fyller... eller fyllde 19 :D (Dålig kompis jag är!) Hur som helst var det riktig trevligt :) Inte världens drag och dans fest, men det behövdes inte heller efter dagens strappatser. Utan en mysig kväll med en massa sociala och roliga människor. Perfect! ;D




Den fina dansen som William, Lukas och Adam langade är EJ att förglömma! <3 :'D



Sen for jag och Adam hem till honom och jag fick sova där för mamma! :O Amazing! Så det var mysigt :)

Idag prövade Carola (Adams mami) mina flätkunskaper! Heh... Hon trodde iaf att jag kunde ha haft rätt på hur man gör en "fyrfläta"... Well... Det återstår att se ;D

pUSS

FÖRRESTEN! Jag satt och spelade trummor och fick upp världens flyt! :'D Håller även på att "vända" på alla komp så att jag spelar med vänster fot på kaggen istället för höger. Det är dock svårt... omöjligt att göra ifall man ska spela något där hihaten ska variera mellan öppen och stängd xP menmen, i största möjliga mån :D

pUSS

Kommentarer
Postat av: Dennis

Hahahahha, fina ni var på sista bilden där!:')



sv: Hahah ! tror jag svarade på din bdb, men hursomhelst så skulle jag jävligt gärna komma och kolla, men jag kan inte .. >.< Är inte den duktigaste personen i skolan just nu såå , ah hahah hinner inte ta ledigt.. :(( Miss you guys!

2010-01-25 @ 22:38:34
URL: http://denniswesterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0