Dans gör mig så glad!

Det är sjukt alltså vad jag blir lycklig av att dansa. Var på första kvällsdansen för i år nu ikväll som ni kanske läste i förra inlägget :P Hur som helst var det jättekul och vi ska typ koreografera lite till några lappar med okila geometriska former x'D haha! Ååh! Det tyckte jag, Helena och Miriam var jättekul... Sofia också, men hon var inte lika oseriös som oss andra (mest jag) som gjorde gubbar av formerna. Bl a Harry Potter ;D ahhaha! ÅÅH! Roligt!

Efter dansen for jag på ICA och köpte FRUKT och juice (för mammas pengar ;D)! GOTT!

Kollade på facebook nyss och då var det en som hade lagt upp denna i en länk! Sjukt häftig låt! :D


Haha! Technodelen är väl kanske inte riktigt i min smak, men det går väl att lära sig att gilla om de har fler bra låtar ;D tihi!

Nu ska jag avrunda kvällen tror jag. Sängen.. ropar... på... mig... :O

pUSS

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

Ja dom låter bra! och techno är bra tillsammans med metal ;) men varför lyssnar du inte mer på sånt? underoath, bring me the horizon, bullet for my valentine, august burns red :o osv osv.



sv: hahaha ;D självklart!

2010-01-19 @ 07:52:34
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Oh vad roligt med dans, och aldrig fel med lite ny musik;P



sv: klart vi är:D

2010-01-19 @ 17:16:33
URL: http://linneaburman.blogspot.com
Postat av: Berndt

Vad är det för lappar som har börjat med koreografi?

Ja, jag vet att vi lappar har olika geometrisk form.



Puss & kram



Styvsvärfar.

2010-01-19 @ 18:21:08
Postat av: sarah

HAHAHAHAHA, men alltså förlåt, dom headbangar så JÄÄÄÄVLA roligt, HAHAHAAHAHHAHAh

2010-01-27 @ 17:57:26
URL: http://sarahlindmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0