Jag vill inte in i råtthjulet igen...

Vardagstjafset börjar snart om igen. Hur skrutt ska det gå..? Jaja, I'll try ><

Gårdagen vad iaf jättetrevlig :) Sarah, Lisa och jag fick skjuts till upSweden av Lisas morfar så vi slapp gå i kylan ;) Najjs! Sen vart det en massa rep och vi började med Sarahs nya låt som nog blir väldigt bra och tung! ;D Efter detta fick vi skjuts in till stan där vi åt på Max och pratade ett tag gjorde vi också ;) Mätta i magen fortsatte Lisa, Patrik och jag mot Dennis place där vi skulle spendera kvällen medan de andra stack iväg för att köpa film, onyttigheter och sånt åt oss x) ... ... ...



Hos Dennis hade vi trevligt och mysigt och skrattade A LOT ;D ... Lite böghögar och högar och vi vart höga... jah. Filmerna vi såg var "Pulp Fiction" och "Fear and Loathing in Las Vegas". Båda två knarkfilmer... Man blir som lite så av dem xD Men de är som ändå lite mysiga ;D haha!
Sen.. på morgonen erbjöd sig Linnéa att skjutsa hem mig och Adam till mig så vi skulle slippa frysa ihjäl :') Tack sötkorv! <3 Mer pengar ska du få för det och alla andra gånger!



Sitter just nu och lyssnar på Avenged Sevenfold - Unbound [The Wild Ride]. Fett fresig pianogrej (extrem shredding typ!) Sen har jag som vanligt varit nördig och plankat saker... Men jag lyckas ju dessvärre väldigt sällan >< Hur som helst - jag har typ plankat trummorna i första takten på refrängen i "Scream"... Kan någon duktig människa kolla hur många fel jag har gjort? ;S Pliis!



 pUSS

Kommentarer
Postat av: sarah

sv: har du gimp så äre skitenkelt ju! du kan ju alltid prova göra nå på paint, du kan ju det mesta där... xd

2010-01-09 @ 17:06:38
URL: http://sarahlindmark.blogspot.com
Postat av: Linnéa

Vi borde se film nån fler gång med bandet tycker jag så att det inte bara blir att vi repar;p Hahah rätt roligt hur hög man kan bli av att bara se på knarkfilmer:P

Ingen fara, jag har ju ändå bil så det är ju lika bra att jag skjutsar er så att ni slipper gå hem i kylan:)

Avenged Sevenfold<3

2010-01-10 @ 19:13:50
URL: http://linneaburman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0