Konstig mage

Hallojsan! Igår spelade vi på "Lillan" i luleå i evenemanget "rockkarusellen" ;) Fett kul juh! Dessutom kollade jag och mamma på ett hus i Öjebyn igår vars källare är UNDERBAR! Det är seriöst det bästa trumrummet jag någonsin sett! Heltäckningsmatta på golvet och träpanel på väggarna! <3 I want that house :'¤ Efteråt for vi hem till mormor och morfar och fikade, vilket min mage inte riktigt gillade too bad. Jag höll typ på att gå sönder inifrån var femte minut ><
När vi kom hem tog jag iaf en ipren för att överleva kvällen. Iprenen varade hela kvällen och efter vi hade spelat for vi och åt på max, mums!
Sedan åkte vi hem med Linnéa som är duktig och har skaffat körkort ;P
Vaknade sedan runt 6.oo och kände att nånting inte var riktigt okej. Jag anade vad som var på gång och jag hade så rätt så. Min toastol fick veta hur strips och smältost smakar (Y) -.-'

Här kommer iaf lite fina bilder från gårdagen, och en mycket fin video :D


Ursäkta mitt skratt >< Jag ska börja vara tyst...

pUSS

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

hahaha ;D riktigt fina pics!



sv. aw, du är så gullig du :D hon ska absolut få veta det <3 MEN DU, skär den här live-saken jag lagt in på vänstersidan in i bloggen/inlägget? För enligt vissa gör den det :s för mig ligger den perfekt mitt emellan bloggen och själva kanten av allt åt vänster.

2010-01-18 @ 18:45:10
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0