Revy ikväll

Som rubriken säger så ska jag och se på Pite-revyn ikväll. Hoppas att den är bra, har då hört att den ska vara det iaf :)
Snart ska jag och mamma fara och äta också tror jag ;P

Idag repade vi för musikalen och det gick väl ändå... relativt bra (det har gått sämre för min del), kanske det är så att jag börjar LÄRA mig sakerna nu... Man jag ju alltid hoppas på det ;P

Mos mina kusiner kom det kissebäbisar strax innan jul och nu är de större... ofc >< dethär är iaf den sociala :D

Typ lolcat nästa? ;D


När jag kom hem satter jag mig iaf och spelade trummor i minst en och en halv timme! ;D Inte så dåligt ändå, men dte skulle nog behövas mer.

pUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0