Roll the Bones

Sitter och försöker lyssna in mig på "Roll the Bones", en låt av Rush, som jag ska spela trummor på till ljudtekniken ;S huhu! Jag är dock inte alltför koncentrerad just nu, men jag lyssnar iaf på den om och om igen så snart kanske jag kan formen iaf ;)

Har inte blivit mycket uppdaterande de senaste dagarna eftersom att jag har varit hos pappa och dör finns det annat att göra än att sitta vad datorn xP haha! Stan förstör liv! :O Nejmen... Han gillar inte heller riktigt när jag sitter vid datorn så mycket så, det har varit tre... fyra datafria dagar (Y) Låg ju lite efter på facebook kan man ju säga xP

Idag har vi repat de första scenerna i musikalen men band, rekvisita och allt! :D JAG KLARADE NÄSTAN "NICEST KIDS IN TOWN"!!! :'D Det gjorde mig lycklig kyckling... ha...ha...ha... Övning ger färdighet! det är fasen så! :D Sen jag köpte mitt nya hihat ställ har jag övat trummor varje dag vilket är ganska awesome för att vara jag! Ska fortsätta i den stilen hade jag tänkt :P Hos pappa blir det ju att slå på kuddar dock, men det är bra att öva handteknik på det sättet ;D Tihii! Well... uhm. Jag fick kompimanger för min fläta idag :)



Alexandra Nyman, du är en av mina absolut bästa vänner och du har nu inte haft det lätt på senare tid. Verkligen allt har varit emot dig och det förtjänar du definitivt inte. Vill bara att du ska veta att jag alltid finns här för dig gumman <3

p
USS

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

haha, du ÄR en lycklig kyckling och du ÄR bäst på trummor! :D



sv. jaaa =D hahaha, men precis! med patrik vet man aldrig ;) hehe

2010-01-15 @ 17:32:27
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: Linn den bästa

snygg blogg!

Postat av: Alexandra

älskar dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0