Spotify är grymt!

Bara så ni vet är jag INTE världens mest insatta flicka inom musikgenrer och allt sånt... och typ vad artister och kändisar heter och hur fasiken man ska hitta dem xP Hur som helst så är Spotify typ en av de bästa sakerna som har hänt mig i år! Allvarligt! Det finns typ massor av saker och när man klickar på en artist får man, förutom alla deras album och låtar i omvänd kronologisk ordning, även se vilka de liknar! Det är ju hur bra som helst! :D Idag hittade jag Korn som stundvis låter sjukt lika System of a Down - which I like! ;D

Nu ska jag göra mig klar för dansen :)

pUSS

Kommentarer
Postat av: s i m o n e

sv; jo, pop brukar ju inte vara så bra :P haha men ja håller med, spotify e grymt(y) och Korn e oxå bra :P har du hört deras låt kidnap tha sandy claws? (:

2010-01-18 @ 20:43:48
URL: http://siimson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0