Storhandling

Idag vaknda jag runt halv elva och gjorde mig klar för att fara och "STORHANDLA" med Julia och Linus xP Well... kanske inte riktigt så, men det var så det kändes iaf. Dessutom var det väl inte en alltför planerad tur till ICA heller... :P Vi typ; "Ja ojdå! Detdär kanske vi också ska ha..!" >< Det är nämligen så att Julia ska ha tjejkväll hos sig och jag ska hjälpa till och vara typ "andravärd" eller nått sånt :)

Förutom detta har vi nördat oss med typ konspirationsteorier (eller vad det då var det hette - ny med det finare språket...) googles kartor och en ASBRA dokumentärfilm :D Wihi! The geekteam!



Ska gå och sova snart eftersom att jag ska upp i morron med :P Vi ska repa :D Ååh så kul det kommer att bli! :') Vi har pratat om att börja på lite nya låtar så det blir spännande :D

pUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0