TAMA! Not Gucci! ;D

Jag har satt upp mitt nya hihat-ställ! :D Också detta "TAMA". Snart kan jag bli fronfigur för dem ;D haha! Har ju både dubbelpedal och hihat i det märket nu ;D Värstavärsta! ;D

LOOK AT MY DARLIIIIIIIIIIIINGS!


Mitt gamla hihat-ställ


Flowers? No! Better up! ;D


It's a HIHAT... ställ..! :'D


 HAHHAHA! Det ser så kul ut! x'D Gissa vilken som är till det nya stället? ;D


New, fresh and TAMA = Real shit! ;D


TAMA, TAMA och TAMA ;D Hihat-ställ och dubbelpedal! ;D ALL MINE!!
 

Mitt galma ställ fungerar UTMÄRKT som cymbalställ till min skönsjungande
"China" (...som egt är en hihat :'D)


My darliiiiing/-s!!! :'D :'D


Dis is me right now... x)


And now I'm about to play! :D

pUSS

Kommentarer
Postat av: Böna

Vilken liten musiknörd du är! XD

2010-01-10 @ 19:13:58
Postat av: Böna

Vilken liten musiknörd du är! XD

2010-01-10 @ 19:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0