There's a road we must travel

Har just spelat igenom de "svårare" (snabbare) musikallåtarna och SJÄLVKLART går allt bättre hemma... Varför är det så? ;S Jag har skämt ut mig för hela estet alldeles för många gånger. Hatar mig. Jag fattar allvarligt inte vad det är som är fel i min hjärna. Idag då vi körde nicest kids in town (utan kören) barkade jag TOTALT och glömde form och komp och allt...

Hur som helst. Här kommer några fina bilder på folket som har huvudroller i musikalen :)
                      
                           
       
      

pUSS


Kommentarer
Postat av: jennifer

Skämt ut dig?? Du är ju grym! :D

2010-01-22 @ 23:52:51
URL: http://jenniferlidman.blogg.se/
Postat av: Linda Hurtig

Linnea, jag har alltid haft bra musiksmak ;) Och ja, Han ÄR grym!

2010-01-23 @ 15:54:06
URL: http://lindahurtig.blogg.se/
Postat av: Böna

Oj så schnögga!! Jag förstår att frida hade roligt åt den första bilden! XD

2010-01-24 @ 19:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0