Unholy Confessions

Ja, jag lyssnar på den nu :) Hehe... Blir nog en del Avenged Sevenfold ikväll också ;D Ska på "efterfest" hos Linnéa ;) Vi hade ju spelning idag så det är "efterfest" just därför ;) Jag tror att det blir riktigt kul :D Förresten! Alla som spelar i band och bor här uppe! NI SKA SPELA PÅ LÖRDAGSROCK! Det är hur bra som helst! De är bra på att informera och man får både lunch och rese-ersättning! FETT BRA!

Ska inte skriva så mycket... öhm... Bilderna hade inte hunnit läggas ut än så ni får inte se hur vi ser ut när vi spelar - ÄN... Sen ;D

pUSS

Kommentarer
Postat av: Linda Hurtig

Ja Linnéa, jag vet inte vad jag ska svara på det där, men om jag inte minns helt fel så kommer jag ihåg att jag inte är den enda blonda här ;) haha

2010-01-24 @ 14:55:22
URL: http://lindahurtig.blogg.se/
Postat av: Linda Hurtig

Jadu, jag har slutat att äta godis, chips, fika, dricka så gott som helt, och så försöker jag gå ut och gå lite då och då (vilket går sådär), och så har jag mycket sex, HAHA nä skojja.. men jag har ju också oerhört lätt att gå ner i vikt men då också oerhört lätt att gå upp i vikt ;P Tack!

2010-01-24 @ 20:10:49
URL: http://lindahurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0