Det blir långt mellan gångerna, but keep update!

Ja... Coolig jag är som skriver på engelska.
Jag har sjukaste träningsverken i underarmarna och detta tror jag kommer från mitt trumspel! Det äger om det nu är så... hehe!
Jag fick en idé om att skriva ett meddelande till Jonna, som jag ju tycker är utomjordiskt bra på trummor. Jag frågade iaf henne om hon hade några tips och tricks att dela med sig av. Detta slutade, samma kväll, med en trumlektion och trevligt kvällshäng med henne och Ludde (hennes pojkvän). Underbart att chansa ibland!



Idag hade jag tänkt
cykla en sväng i svensbyn och spionera och snoka. Tänkte kolla om jag hittar till Rickard och Lina (ett par trevliga människor jag känner via djupvikskyrkan). Får se vart detta slutar. :)

Är förresten hos pappa nu för första gången på typ en månad!

pUSS

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: Hahaha ;D är det så? men detsamma måste jag säga! och vad snällt att du var här med pengarna! du kommer alltid bara, annars hade jag ju kunnat sett till att vara hemma :D hehe

2010-07-04 @ 12:53:00
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0