And that's how it's done

Nu har vi barn klarat första veckan på sommarjobbet, musik på stan. Kul har det väl varit, men det är ganska ineffektivt ibland... för det mesta... Kul när man spelar iaf :) I nuläget spelar jag trummor på fem låtar typ! Det är ändå ganska bra! ;D haha. Hoppas bara att det kommer att låta bättre till veckan än det gjorde idag på stan... Första låten hade jag ingen medhörning ALLS. Dessutom hade vi repat in låten samma dag så det var ju kanske inte jättelyckat för min del eftersom att jag SJÄLVKLART skulle förstöra hela låten. Slutade en refräng för tidigt och fick komma in igen... suck.

Jaja, det blir då iaf kul ikväll. Jag, Julia, Linus, Tor och Ivar ska ha film- och grillkväll :D Tror det blir en fin avslutning på dethär dygnet. Början av kommande dygn ska jag spendera i Djupvikskyrkan med mina kompisar Kagge, ride, crash, hihat, puka 1, puka 3 och virvel. De brukar vara riktigt trevliga med mig, låta vackert och sånt. Igår hade vi renodlad filmkväll och då var även Jonatan och Sofia med. Då såg vi Hot Rod som är så FRUKTANSVÄRT BRA! Vi såg även Family Guy i starwars karaktärer... Det var spännande ;D haha!

Nu ska jag väl börja bege mig och se vad denna kväll kan ha att erbjuda! :)

pUSS

Kommentarer
Postat av: Böna

DAHAHAHAHHAAH, Jag trodde allvarligt först att de var folk som du kallade för de namnen! hehe^^ Vad roligt jag har som kommenterar sönder din blogg! ;)

2010-08-09 @ 20:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0