Arabiska naaaatt...

Hej, såg Aladdin för ett tag sen :) Den är som så mysig! Ritade en fin bild i paint också... ÖHM... Det är tråkigt att jag är så dålig på siluetter bara... ><



Mjåhåhååda.

Igår kväll var jag som sagt med Tor, Ivar, Linus och Julia. Vi såg Prinsessan och Grodan, Lejonkungen och delar av Drag me to Hell (snabbspolat) SJUKT ROLIGT!
Som ni säkert förstår var klockan rätt mycket efter detta... Närmare tre... och mina påsar under ögonen var inte att leka med! Hade ju dock inte spelat trummor något mer annat än på jobbet så jag gick då till Djupviks som planerat och spelade en timma ungefär. Höll typ på att somna där jag satt och bra gick det väl inte diretkt, men spelade/övade gjorde jag iaf!
Sen for jag hem och sov. Halv elva hade jag ställt klockan på men när den ringde slog jag tydligen bara av den. Jag vaknade runt tio över ett istället. Faktiskt okej för en gång. Annars brukar jag alltid bli stressad och må illa om jag vaknar senare än 12, men det regnar ju ändå idag så då ere ju chiiill.

Mamma och jag ska mest troligt äta pizza till midda. Mumma!

pUSS

Kommentarer
Postat av: Böna

AAAAhhh!! Jag vill också se Prinsessan och grodan!! (med risk för att låta som en liten unge! XD) Var de när jag körde förbi er förresten? Var de SÅ länge sen? :S

2010-08-09 @ 20:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0