Jag har min cykel!

Nu är den lagad och jag har cyklat på den både till och hem från skolan! Detta var också den sista "seriösa" skoldagen. Vi började 11.oo men ensemble där vi skulle komponera ihop delar av olika låtar till en låt... Men det fick inte bli ett medley. Det var iaf askul!
På lunchen var ES2B ensamma och vad gör vi då om inte sjunger sommarsånger (Y)
Efter vi hade ätiot gick vi ut i solen och kollade på ettorna som spelade brännboll. Sen fick vi vara med också. KULKUL!

2o i två började min trumlektion, den sista med Erik och den sista för denhär terminen :( MEN TILL HÖSTEN BLIR DET MASSA TRUMMOR! :D

Sedan kände jag mig glad och sugen på kladdkaka. Så kladdkaka vart det!

Nu väntar jag på att Jenny ska komma och hämta mig. Vi ska på Havsbadet och kolla på alla vackra människor som går bal-catwalken ;D

Igår var jag ute och cyklade efter att ha spelat trummor på Djupviks. Då cyklade jag till Räkstigen och tog kort på solnedgången <3



pUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0