Godkväll mina damer och herrar! Detta är vad morgondagen har att erbjuda:

Skickade detta till alla musikestetare med facebook. Ni som känner för det kan ju haka på!

"I morron invarderar vi skolan med 60-tal! Klä er i typ hairspraykläder eller nånting i stil med det (Vaddering behövs ej... Möjligen gurkor ;D). ROLIGAST OM ALLA ÄR PÅ!"

Igår kom Adam till mig och han mådde väl inte bäst ;S Sjuk och snorig så det sprängde i hans öron. KURERING påbörjades. Kokat vatten + Vademecum + Handduk... + musik (Y) Bra bihålerensare. Sen fick han dussintals med halstabletter... Eller några stycken iaf PLUS en vitlöksklyfta ;S heheh! (6)



Första lektionen i morron i pedagogiskt ledarskap... Är typ nevrvös. Speciellt eftersom att allt jag vet är att jag ska vara i "Freja" och bara KNAKSE andra våningen ;S huhu.... Wish me good luck!

pUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0