Idag är det min Lördag känns det som, åsså är det bara fredag ;D

Denhär dagen kommer att äga! Våran klass har ju på något galet sätt fått ledigt hela fredagar ända fram till sommarn! Vi har nämligen lyckats kompa ut våran första lektion tack vare musikalen och så har vi fått flytta på matten till Torsdagar istället :') Våran mattelärare är så snäll :D

Iaf, dagen börjar med System of a Down och bloggande. Känns mycket bra ;D Dessutom har jag gått upp i tid, kl är bara o7.25 nu :)

Typ runt 20 i nio ska jag och farmor sparka iväg mot Svensbyskolan för att kolla på Lilla vasaloppet :) Tänk att man vann det en gång i tiden, det är faktiskt ganska awesome (Använde just ordet jag typ hatar mest i hela världen >< haha)!

Bilderna är från förra årets vasalopp, från svensbyskolans hemsida :)


pUSS

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, minns när man åkte lilla vasaloppet på dagis, fast på vårat vasalopp vann alla!! :):):)

2010-03-12 @ 15:12:52
URL: http://makeitworthit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0