Jag hatar godis. Det borde sluta säljas. Dumma godis.

Sitter här och har just ätit godis. Som synes på rubriken. VEM uppfann ens denna obehagliga drog? Död åt idéen med socker- och färgämnesproppade små bitar! xD

Tänk om man bara åt frukt istället... =) Ska försöka... Nej... för ikväll ska jag umgås med folk - tjejkväll. Och då är nog godis oundvikligt, men resten av lovet... :D Så länge jag inte blir bjuden på godis alltså... hmmm....

Nu ska jag nog gå och börja packa. Eller duscha, ELLER borsta tänderna innan alla trillar ut... Nedrans godis... Äcklis!
OKEJ! Allt godis för mig ska i fortsättningen heta "äcklis" :D Kanske hjälper..? Tror inte det >< Det hjälper nog bara till att få Lisa ännu mer galen på mig xD hahaha!
För ett litet tag sen (månad...) sa jag att jag ville ha "något äckligt" så fort jag ville äta nått onyttigt... :D hehe! Inte för att det hjälpte mig att inte vilja ha saker, men det var kul med Lisas irriterade reaktion xD hahaha!

Dagens ord: "Äcklis".


pUSS

Kommentarer
Postat av: Sara

GODIS ÄR GOTT!!!! :D på fredagar och lördagar och söndagar och torsdagar och onsdagar och måndagar och tisdagar hmm... :/

2010-03-04 @ 01:19:29
URL: http://makeitworthit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0