Nu halkar jag efter med bloggningen... Är inte så bra på dethär märker jag..!

Okej! Hur coolt låter det inte att jag har spelat trummor typ hela dagen? ;D
o8.4o: Jeffs trumlektion :D hehe!
o9.45: Inspelning på ljudtekniken
13.4o: Trumlektion
17.15: Rockgrupp :D:D


Det ÄGER! Nått mer som äger är att typ halva skolan var borta idag eftersom att vi blev massakerhotade igår xD haha! DET äger!
PT: http://www.pitea-tidningen.se/nyheter/senaste_nytt/artikel.aspx?ArticleId=5244973

Sjukt korkad människa >< "Men det var ju på skoj"... Jah... Asså... just det står inte i denna artikel men det skrevs om senare >< asså..! Smart... INTE!

Jaja! Jag överlevde "massakern" iaf... OOOOH! Hur som helst (har redan sagt detta åt typ tusentals människor så det skadar väl knappast att skriva det här också?) Iaf... Det är INTE TRUE att massakera folk med gevär! Det är SÅ fegt! Ska det massakeras så ska det MASSAKERAS på riktigt - med motorsåg, yxa eller kniv! Annars är det BARA fegt och töntigt xD hahahahha! *För mycket skräckfilmer åt tjejen*

Eftersom att det var så många sjuka slutade det med att vi bara var fem pers på pedagogiskt ledarskap och vi fick därför sluta typ en h och 20 min tidigare! ;D
Istället för att fara hem som vanliga människor hade gjort, föreslog Kajsa att vi skulle gå och "hänga" ;D Och nu undrar ni kanske vad jag menar med detta..? Det är så att vi har fått smak för "pole-dancing". Det är INGET erotiskt med det! Så tro inte att jag tänker bli strippa nu! Det är bara ASIGT coolt när de lixom händer på dendär pinnen uppochner utan att typ ens hålla i sig?! Fattar inte... Iaf försökte vi med det uti samhällsskåpen. Dessvärre kom det förbi folk typ hela tiden och avbröt oss... Man vill som inte VISA när man tränar detta... innan man har blivit duktig alltså ;D haha!


Detta är grund"steget"... ;S




HELT GALET! Fler galna bilder finns på: http://poledance.se/?page=gallery&lang=sv

Sjukligt bra träning alltså... Tänk om man kunde se ut sådär! he...he...he...

pUSS

Kommentarer
Postat av: Sara

Herrejävlar!! Det ser ut som de är fastlimmade. XD

2010-03-18 @ 21:02:38
URL: http://makeitworthit.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mina sthlm v'nner har tagigt en kurs!! och de var INTE grundsteget :D de var nå olika grepp å sånt :D haha men skoj tykte de

2010-03-22 @ 21:08:09
Postat av: a

Mina sthlm v'nner har tagigt en kurs!! och de var INTE grundsteget :D de var nå olika grepp å sånt :D haha men skoj tykte de

2010-03-22 @ 21:08:10
Postat av: Alexandra

Mina sthlm v'nner har tagigt en kurs!! och de var INTE grundsteget :D de var nå olika grepp å sånt :D haha men skoj tykte de

2010-03-22 @ 21:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0