Soon... Everything will be revealed...

Precis så. Snart avslöjas ALLT! Om mindre än en timme sitter jag och alla estetare i Bio3an och kollar på våran musikal. Nu kommer vi att få höra alla fel vi gjorde >< alltid trevligt ju... xD haha! Jaja, Det är bara hoppas på att det är bra ;S


Bild: Piteå-tidningen

Kl 12 idag har vi matteprov och jag är SÅÅÅÅÅ taggad... INTE! Jag fattar typ ingenting alls ;S Måste typ vara världens mest störda barn eller nått för typ alla säger att matte B är en lätt kurs. IN MY ASS säger jag!

Nu ska jag iaf gör mig klar, hoppas på det bästa - både inför musikalen och matten - åsså... Ja... Sen så får vi väl se om jag överlever dagen -.-' haha!

p
USS

Kommentarer
Postat av: Sara

Matte kurs B är veeeeeeeldigt svårt!!!

2010-03-22 @ 22:40:48
URL: http://makeitworthit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0