Tonight, it will be a parteeey!

Tjaaa! Det var inte igår jag senast skrev nått :P Har väl egentligen inte haft särskilt fullt upp, men... Bara inte blivit av.

Vad är oddsen för att man ska råka ut för alla de möjliga förseningar när man egentligen har en tid att passa?
Idag skulle vi repa kl 12 och jag frågade mamma runt 11 om hon kunde skjutsa dit oss. Helt plötsligt ringde då en av hennes väninnor och pratade i typ en timma?! Sen for vi iväg för att hämta upp Lisa och Kajsa. På väg in till stan igen kom ett lok+29 vagnar + ett TILL lok och 11 vagnar som dessutom stannade och tog en fika i några minuter mitt på vägen -.-' Stackars Jocke hade stressat hem till sig efter att ha varit på LF. Han hade skyndat sig ut, och priset han fick betala för att vara i mycket god tid var att stå ute i snöäcklet!

Jaja! I slutändan tog vi oss iaf till upSweden och körde igenom de låtar vi ska spela in under påsklovet :) Sen, som vanligt, började vi fjanta runt och det slutade med att alla typ dog på soffan efter att ha skrikit, jagat myror, MATAT myror, sparkat på myror, lekt med myror, parat ihop myror... Vi har myror i våran replokal.Glömde jag säga det kanske..? Now you know.

Kl 4 blev jag avsläppt utanför Acusticum och hann precis se Braincübes episka framträdande i "musik direkt". Det ägde så hårt, men det tyckte tydligen inte domarna. Fuuuuuuu** them!



Ikväll blir det då fest iaf. En som jag egt inte känner fyller 18, men hon går i Karins klass och man fick tydligen ta med respektive på festen. Så ikväll är jag Karins pojkvän ;D haha!

pUSS

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad roligt med parteeey!!!! :D:D:D

2010-03-28 @ 00:53:43
URL: http://makeitworthit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0