Tre dagar sen jag skrev nått sist... "Det måste ske en förändring..."

"... Hur lång tid det än kommer att ta!"

Här i Piteå citerar vi "Hairspray" i vårt vardagsliv. De mest populära replikerna tycks vara;
"Inte här i Baltimore..." och "... Men du måste säga så, du är ju ****"
Just vid dessa tillfällena på dagen känner jag verkligen hur mycket jag älskar mitt liv! Internskämt byggde denna tjej.

LINUS ÄR ARG NÄR HAN SKA ÄTA! Det är inte ens synd om honom! Stakarn, han får mat..! Nej vet du vad?! "Kom så ska jag gå och steka lite fläsk åt dig!" HAHHAHA! Unge! Men söt är han då egt... Kolla bara, kan man annat än ÄLSKA barnet? x'D


Nej... Nu bär det snart av mot Älvsbyn. Vi ska kolla på en bil så... :)

BTW! Det är helg för mig nu ;D;D;D;D FETT NAJJS!

pUSS


Kommentarer
Postat av: Karin

Om jag tycker det är fuskigt att ni har en extra helgdag?! Nää dåå... eller... JA, det är det! >< Men kul för er iaf! (Försöker vara nobel och glad för eran skull medan avundsjukan kokar inombords):P

2010-03-11 @ 21:03:01
URL: http://kaarinoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0