En kram...

... kommer jag att få ikväll för Adam kommer hit :D

Tjaaa... Idag gick jag då efter Ankarskatavägen mot skolan och träffade, till min förvåning, på Anders. På skolan repade jag ju då med rockgruppen.  Sen gick jag och Johan och åt pizza på VIKING. Sedan gick vi hemåt medan vi pratade om bl a Niel Young. Eller... Jag lyssnade väl mest. Kan inte mycket, men det är alltid trevligt att höra om sånt :)

När jag kom hem ringde mamma och undrade vad jag ville ha till midda. Det vart då jordgubbskräm (Y)
Vad jag försöker säga med detta är väl att i stort sett det enda jag har gjort idag är att äta... Inte okej.

Jaja, snart kommer då Adam :) Får väl se vad vi hittar på. Förhoppningsvis blir det väl inte att äta -.-'

pUSS



Vill påminna om våran Calypsokonsert i morron kl 14.oo på Krokodil! Be there!

Kommentarer
Postat av: sarah

rubriken borde vara "ett knull..." ;D

2010-05-29 @ 22:15:28
URL: http://sarahlindmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0