Jag ska bli indian!

Det är fasen ingen idé att ha skor! Man får bara skavsår, så idag har jag gått 3 av 4 km BARFOTA! "He sko tuktes!" Men det gör faktiskt ont att gå på stenar :(
Om ni vill ha en riktig workout och sova gott så rekommenderar jag er VERKLIGEN att gå barfota ganska långt! Faktiskt! När jag kom hem var jag så sjukt trött att jag la mig och sov i typ en timme bara sådär, trots att vi ju hade haft långlång sovmorron. Galet!

Ikväll blir det då rep med Calypsobandet/orkestern. Blir nog rätt kul ändå. Lite monotont att skaka maraccas i närmare två timmar men vi har iaf kul tillsammans tycker jag... :)



"A B C D E F G! G-man G-man Hoover! Ratata, ta Ratata, ta Ratata, ta Ratata G-man Hoover"

pUSS

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag har alltid sagt att skor är överskattat! :P

2010-05-27 @ 22:27:15
URL: http://onthecountoftwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0